Wamp Women revija

Zatvori Pokaži

19 stu. 2012 in Novosti

Autor : lkb

Tagovi: , , , , ,

U okviru modnih aktivnosti Portanove na drugom katu trgovačkog centra predstavljena je druga modna linija modnog branda Lukabu pod nazivom Vamp Women.

Na prostranom drugom katu trgovačkog centra Portanova među petstotinjak uzvanika, mlade osječke manekenke predstavile su 11 novih kreacija modne marke Lukabu. I druga kolekcija, kao i prethodna, rezervirana je za žensku publiku, a sastoji se od večernjih kombinezona i haljina, dugih suknji, remenja, torbi i drugih odjevnih detalja. Ženstvena kolekcija upotpunjena je kombinacijama crnih, sivih i žutih boja te laganih i lepršavih materijala s originalnim detaljima koji podsjećaju na elegantan i pomalo mističan ženstveni stil. Riječ je o ograničenim edicijama dizajniranih dnevnih i večernjih odjevnih komada uz mogućnost prilagodbe svim konfekcijskim brojevima.

Početna vizija branda nastavljena je i kroz drugu kolekciju inspiriranu jednim od svojih putovanja kojima upoznajem druge kulture i modne značajke čiji duh unosim u hrvatski modni kontekst, osvježavajući na taj način hrvatski modni izričaj. Tako je    i inspiracija za kolekciju Wamp Women za jesen/zimu 2012./13. potekla iz rumunjske pokrajine Transilvanije. Na tom putovanju fascinirala me ljepota poznatog dvorca grofa Dracule, a kako je riječ o hladnijim godišnjim dobima koja nadolaze, odlučila sam  njegovu mističnost i hladnoću prenjeti i uklopiti kroz nove kreacije .   Vjerujem da će se žene u ovoj kolekciji Lukabua osjećati tajanstveno, inteligentno i nadasve odmjereno.

Kolekcija jesen/zima 2012/2013

Modna linija Wamp Women ( u slobodnom prijevodu, privlačna žena) s jedne strane naglašava eleganciju i stav iza odjeće –tajanstven, emocionalno hladan i drugačiji od drugih. Dok se kroz modne detalje kao: nakit, remenje i torbe dočarava izgled Wamp Women– stila kojeg nose žene koje su hladne, odmjerene, stroge i inteligentne  koje se ne boje izraziti kroz odjeću, a pri tome i uživati i ne ograničavati se na zadane modne obrasce“, pojašnjava modna dizajnerica. Dramatična kolekcija za jesen/zimu 2012./13.bazirana je na materijalima od tila, muslina, svile te viskoze u kojoj prevladavaju crna, siva, žuta boja uz dodatke ljubičaste i narančasto-crvene boje kako bi se što vjernije dočarala jedna lijepa „nesretna vampirica“.

„Ranije smo istaknuli kako je internet u današnje vrijeme postao riznica  lako i brzo dostupnih informacija, i kako smo prodaju Lukabu modne marke usmjerile na internet stranice (www.lukabu.com) i društvene mreže poput Facebooka, gdje će se uz kupovinu odjeće klasičnih konfekcijskih veličina moći naručivati i odjeća po mjeri shvatili smo da moramo uz to imati i nešto gdje će klijenti moći doći i isprobati kreacije. Nismo htjele biti poput ostalih te smo osmislile Lukabu office.  Lukabu office prvi je ured u kojem klijentice osim preko interneta mogu osobno doći pogledati našu ponudu, isprobati izložbene komade odjeće te uz savjete modne dizajnerice osmisliti vlastiti stayling ili pak naručiti večernje kombinacije odjeće po mjeri “, objasnila je dostupnost novog branda Dora Radl Ćućić.

Drugi izlazak na piste nove kolekcije modnog branda Lukabu nastavak je novog osječkog putovanja u kojem surađujući s domaćim partnerima kreiramo novi modni izričaj.

GALERIJU SLIKA S REVIJE MOŽETE POGLEDATI

Close free essay outline this popup what’s your poetry personality